chwilówki

08/09/2015 18:41
A jaką kartę wpisujesz? Zwykłą czy kredytową?
Ja wpisywałem dane tej karty z konta ( bo tam piszę że musi być karta przypisana do konto gdzie wpływa wynagrodzenie i też miałem odrzut) jak udzielają tylko,gdy ma sie pensje na konto,a i niby weryfikacje za darmo,a nie można zweryfikowac konta za pomoca karty,bo trzeba mieć 10centów,a ja nie mam tyle.Kiedy ktoś zrozumie,że jak ktos chce pożyczyć to znaczy,że nie ma kasy na koncie,a jak juz to jakies symboliczne 10gr. W ogóle to jakieś dziwne jest, zarejestrowałem się i tak :
Zrobiłem weryfikacje rachunku przez ten instantor i jest ok 
Kiedy próbuję zrobić weryfikację wirecard to ciągłe piszę że instytucja finansowa odrzuciła transakcję...
Dziwne bo dzisiaj płaciłem kartą normalnie w sklepie za zakupy i kase na koncie mam.